Brendiranje u hotelijerstvu
Brend hotela nije samo logo ili slogan. To je živo, dinamično obećanje, tihi dogovor između vas i vašeg gosta kojim garantujete kvalitet, dosljednost i emocionalnu povezanost.
Brend omogućava da se vaš hotel izdvoji iz mase. Imajte na umu da nisu konkurencija samo drugi hoteli, već i mali iznajmljivači, koji na primjer u Hrvatskoj čine skoro 90% tržišta. Zato je važno napustiti generički pristup i izgraditi jedinstven identitet koji iskreno komunicira s vašim gostima.
Razmislite!
Da li vaš dizajn priča vašu priču? Arhitektura i dizajn enterijera nisu samo dekoracije – to je prvi dojam o vašem brendu.
Koliko je vaša usluga prilagođena gostima? Svaki kontakt sa gostom od strane vaših uposlenika treba odražavati vrijednosti iza kojih stojite.
Koje emocije budite? Gosti možda neće zapamtiti svaki detalj sobe ili svaku funkcionalnost, ali nikada neće zaboraviti kako su se osjećali – bilo kroz mirise u wellnessu, ukuse, muziku u lobiju ili boje koje oblikuju njihov doživljaj.
Snažan brend ne obećava savršenstvo, već autentičnost! Upravo to stvara lojalnost kod gostiju, koji se neće vraćati samo zbog udobnosti, već i zbog jedinstvenih iskustava.
Zapitajmo se, šta zaista znači istaknuti se!
- Dohvati vezu
- X
- e-pošta
- Druge aplikacije
Primjedbe
Objavi komentar