Hotel čine male stvari
Hotel čine male stvari
Foto: Trump International Hotel & Tower Toronto
Toliko puta smo čuli kako je najbitniji prvi dojam. Priliku da ostavite dobar prvi dojam imate samo jednom! Naravno gosti se informišu u prosjeku 7-10 dana prije dolaska u hotel o Vašem objektu putem Vaše web stranice i društvenih mreža, ali prije dolaska u hotel ne mogu ostvariti pravi “prvi dojam”.
Pismo dobrodošlice i pogled kroz prozor hotelske sobe su sigurno dvije stvari koje većina gostiju uradi prvo nakon ulaska u sobu. Potrudite se da prije dolaska gosta u sobu postavite pismo dobrodošlice, potpisano lično od generalnog managera sa nekim poklončićem za Vaše goste.
To može biti i obična flaša vode ili nekoliko čokoladnih pralina. Što je individualniji pristup to je “jači” efekat i gost će dobiti dojam da se o njemu vodi briga, te će dobiti intenzivniji osjećaj dobrodošlice.
Budite kreativni!
U nastavku primjer jednog pisma dobodošlice.
Poštovani gospodine -ime gosta-
Dobro došli u hotel -ime hotela-!
Iskreno se radujemo Vašoj posjeti i potrudit ćemo se da Vam pružimo nezaboravne trenutke. Topao osmijeh i ljubazna usluga su naša svakodnevna politika za svakog gosta.
Pokušati ćemo dogovoriti na sve Vaše zahtjeve i želje.
Naravno budite slobodni prenijeti nam Vaše utiske. Vaš feedback nam je od vitalne važnosti jer time nastojimo prevazići očekivanja naših gostiju u svim aspektima našeg poslovanja.
I na kraju, u ime cijelog našeg tima, zahvaljujem Vam se što se odabrali ime hotela i budite slobodni potražiti me kod kolega na Recepciji ili telefonom na lokal (broj lokala) u slučaju da su Vam potrebne dodatne informacije.
Naša misija – Vaše zadovoljstvo.
S poštovanjem,
-Ima i prezime generalnog managera (vlastoručni potpis)-
-Ime hotela i grad-
U nastavku primjer jednog pisma dobodošlice.
Poštovani gospodine -ime gosta-
Dobro došli u hotel -ime hotela-!
Iskreno se radujemo Vašoj posjeti i potrudit ćemo se da Vam pružimo nezaboravne trenutke. Topao osmijeh i ljubazna usluga su naša svakodnevna politika za svakog gosta.
Pokušati ćemo dogovoriti na sve Vaše zahtjeve i želje.
Naravno budite slobodni prenijeti nam Vaše utiske. Vaš feedback nam je od vitalne važnosti jer time nastojimo prevazići očekivanja naših gostiju u svim aspektima našeg poslovanja.
I na kraju, u ime cijelog našeg tima, zahvaljujem Vam se što se odabrali ime hotela i budite slobodni potražiti me kod kolega na Recepciji ili telefonom na lokal (broj lokala) u slučaju da su Vam potrebne dodatne informacije.
Naša misija – Vaše zadovoljstvo.
S poštovanjem,
-Ima i prezime generalnog managera (vlastoručni potpis)-
-Ime hotela i grad-
Amer Ćorić
Primjedbe
Objavi komentar