Hotel čine male stvari

Hotel čine male stvari


Foto: Trump International Hotel & Tower Toronto

Toliko puta smo čuli kako je najbitniji prvi dojam. Priliku da ostavite dobar prvi dojam imate samo jednom! Naravno gosti se informišu u prosjeku 7-10 dana prije dolaska u hotel o Vašem objektu putem Vaše web stranice i društvenih mreža, ali prije dolaska u hotel ne mogu ostvariti pravi “prvi dojam”.

Pismo dobrodošlice i pogled kroz prozor hotelske sobe su sigurno dvije stvari koje većina gostiju uradi prvo nakon ulaska u sobu. Potrudite se da prije dolaska gosta u sobu postavite pismo dobrodošlice, potpisano lično od generalnog managera sa nekim poklončićem za Vaše goste.

To može biti i obična flaša vode ili nekoliko čokoladnih pralina. Što je individualniji pristup to je “jači” efekat i gost će dobiti dojam da se o njemu vodi briga, te će dobiti intenzivniji osjećaj dobrodošlice.

Budite kreativni!

U nastavku primjer jednog pisma dobodošlice.

Poštovani gospodine -ime gosta-

Dobro došli u hotel -ime hotela-!

Iskreno se radujemo Vašoj posjeti i potrudit ćemo se da Vam pružimo nezaboravne trenutke. Topao osmijeh i ljubazna usluga su naša svakodnevna politika za svakog gosta.

Pokušati ćemo dogovoriti na sve Vaše zahtjeve i želje.

Naravno budite slobodni prenijeti nam Vaše utiske. Vaš feedback nam je od vitalne važnosti jer time nastojimo prevazići očekivanja naših gostiju u svim aspektima našeg poslovanja.

I na kraju, u ime cijelog našeg tima, zahvaljujem Vam se što se odabrali ime hotela i budite slobodni potražiti me kod kolega na Recepciji ili telefonom na lokal (broj lokala) u slučaju da su Vam potrebne dodatne informacije.

Naša misija – Vaše zadovoljstvo.

S poštovanjem,

-Ima i prezime generalnog managera (vlastoručni potpis)-

-Ime hotela i grad-




Amer Ćorić

DUBOS Consulting Sarajevo

Primjedbe

Popularni postovi