Odabir pravog koncepta hotela




Svijet hotelijerstva je poput šahovske ploče - svaki potez može odrediti vašu pobjedu ili poraz. Nakon dugih godina provedenih u ovoj dinamičnoj industriji, shvatio sam da je ključ uspjeha u odabiru pravog koncepta. Šta to zapravo znači?

Koncept hotela nije samo estetska kategorija. Nije riječ samo o tome hoće li zidovi biti plavi ili zeleni, niti je to samo stil namještaja koji odaberete. Koncept je mnogo više od toga. To je DNK vašeg hotela, njegova prava suština koja privlači goste i potiče ih da se vraćaju. To je ono nešto što čini da se vaš hotel ističe u moru drugih.

U svijetu gdje se svakodnevno otvaraju novi hoteli, vaša jedinstvenost i originalnost mogu biti vaš adut. Kroz pravi koncept možete privući ciljanu publiku i kreirati iskustvo koje će ih oduševiti. Stvarajući snažnu emocionalnu povezanost s gostima, osiguravate njihovu lojalnost. A kada vaš koncept ide ruku pod ruku s ekologijom i ekonomijom, ne samo da činite dobro za našu planetu, već i smanjujete troškove, a povećavate naravno dobit. Moj kolega Mirza voli da kaže: "Svaki posao na kraju završi u Excel tabeli i sve se svede na bilans stanja i bilans uspeha."


Međutim, kao što svaka medalja ima dvije strane, tako i koncept može donijeti i neke izazove. Ako se vaša vizija ne poklopi s očekivanjima tržišta, možete se suočiti s praznim krevetima i padom online reputacije. Redizajniranje i promjene su uglvnom skupi, a problem predstavlja i ako se vaš koncept i brend neprestano mijenjaju, pa gosti mogu postati zbunjeni i lojalnost može biti ugrožena. 

Razumijevanje srži uspješnog hotelijerstva

Stoga, dragi budući hotelijeri, moj savjet vam je sljedeći: prije nego što se obvežete na određeni koncept, uložite vrijeme u istraživanje, razmišljanje i konzultacije sa stručnjacima. Vaš koncept je temelj vašeg poslovanja, i na njemu će vaš hotel ili uspjeti ili propasti. Uspjeh u hotelijerstvu često se svodi na pažljivo osmišljavanje i provođenje pravog koncepta. Jer, kao što sam naučio kroz godine, vaš koncept je temelj na kojem vaš hotel stoji ili pada.

Amer Ćorić


Primjedbe

Popularni postovi