Ako ste se odlučili na renoviranje hotela ovo su savjeti koji će vam sigurno pomoći!



Već ste i sami svjesni da je došlo vrijeme da vaš objekat zasja novim sjajem i sada ste definitivno odlučili da mu vratite slavu koju je imao na dan kada ste ga ponosno otvorili prije više od X godina. Ovih nekoliko savjeta vam također mogu biti od pomoći ukoliko ste odlučili da investirate u rastuće tržište hotelijerstva i otvorite objekat za smještaj gostiju. Bilo da se radi o malom hostelu ili luksuznom hotelu, pravila su uglavnom ista.

Istraživanje konkurencije

Vrlo je važno je da pažljivo ispitate druge hotele, restorane i hostele u vašem okruženju s kojima ćete ući u utakmicu za dobivanje novih gostiju. Najbitnije je da kreirate jedinstven identitet za svoj objekat korištenjem tematskih elementa koji se razlikuju od vaših najbližih konkurenata. Odličan primjer za diferencijaciju od konkurencije su restoran “4 sobe gospođe Safije” i hostel “Franz Ferdinand” u Sarajevu. Kreiranjem “priče”, vlasnici su od restorana i hostela napravili turističke atrakcije u gradu Sarajevu, o kojima su pisali brojni svjetski mediji, te su tako kreirali dodatnu vrijednost svojim objektima.

Pronađite pravi tim

Vrlo je važna “hemija” u timu koji sastavite, jer od kvaliteta njihove saradnje će zavisiti i brzina radova na samome objektu. Odaberite pravog projektanta koji će sa izvođačem radova i konsultantom uštedjeti novac i skratiti vrijeme izvođenja radova na minimum.

Reference

Birajte najbolje!!! Prilikom odabira konsultanta, izvođača radova i projektanta, pitajte za njihove reference.  Izvođač radova bi trebao dostaviti popis projekata i kompanija za koje je radio u prošlosti uključujući i kooperante.

Vrijeme renoviranja

Pokušajte tempirati vrijeme, tako da sve radove izvodite u “mrtvoj sezoni” odnosno u periodu kada imate najmanje posla. Pripremite se unaprijed za taj period, a izvođačima fiksirajte datum završetka radova i to unesite u Ugovor. Veći hoteli se mogu renovirati u fazama, tako da hotel nikada ne prestaje sa radom.

Marketing 

Iskoristite renoviranje kao povod za marketinšku kampanju. Kreirajte pakete usluga sa određenim popustima za nove goste. Oglasite se u novinama, obavijestite svoje “stare” goste email-om ili newsletterom, promovirajte sve na socijalnim mrežama.

Amer Ćorić

DUBOS Consulting Sarajevo 

Primjedbe

Popularni postovi