Bitnost consultinga u hotelijerstvu

Bitnost consultinga u hotelijerstvu 

Za pokrenuti biznis u hotelijerstvu već odavno nije dovoljno napraviti atraktivnu zgradu sa komfornim sobama i velikom neonskom reklamom. Također je jako teško opstati samo na lovorikama nekih prethodnih uspjeha iz poslovanja hotela i održati kvalitet usluge.

U današnjem vremenu nevjerovatno brze transformacije poslovanja, vodeće pozicije zauzimaju objekti sa inovativnim ponudama, kvalitetnom strategijom i targetiranjem gostiju odnosno tržišta iz kojeg dolaze potencijalni gosti. Pored toga vrlo bitan faktor je kvaliteta samog osoblja zaposlenog u hotelu i konstantan rad na edukacijama i upoznavanjem sa novim tehnologijama i trendovima u hotelijerstvu.

Kvalitetna prezentacija objekta na internetu je najmanje što jedan hotel može da učini kada su u pitanju “modern tehnologije”. Ako uzmemo u obzir da se većina rezervacija danas obavlja putem interneta, sasvim je jasno koliko je bitna kvalitetna web stranica, facebook page i sve to popraćeno sa kvalitetnim fotografijama i booking sistemom.

Booking.com je napravio revoluciju kada je u pitanju način rezervacije soba (446.517 hotela sa kojima sarađuju), a vjerujte da postoje hoteli koji još uvijek ne koriste slične usluge i nadaju se da će se za njihov objekat neko odlučiti samo radi lijepog pogleda sa prozora i lokacije u neposrednoj blizini mora ili ski staze.

To se može koristiti isključivo kao dodatni plus, a ne i kao presudan faktor za izbor hotela. Investicijom u kvalitetan consulting jedan hotel može napraviti značajnu prednost u poslovanju nad konkurencijom.
 
Amer Ćorić

DUBOS Consulting Sarajevo 

Primjedbe

Popularni postovi