Šta je hotel bez misije?

Hotelska vizija i misija


Svaka kompanija, pa tako i svaki hotel, ima svoju temeljnu svrhu i razlog postojanja, koji formiraju temelj misije organizacije. Misija hotela, artikulisana kroz jasno definiranu izjavu, nije samo formalnost, već ključni element koji razlikuje jedan hotel od drugog. Ova izjava o misiji omogućava zaposlenicima da razumiju svoju ulogu u većoj slici, usmjeravajući ih u skladu s politikom i ciljevima hotela.

Primjerice, misija hotela može biti fokusirana na pružanje vrhunskih sadržaja i usluga, istovremeno stvarajući kvalitetno radno okruženje za zaposlenike i osiguravajući zadovoljavajući povrat ulaganja za vlasnike. Ovakva misija mora biti usmjerena ka tri glavna stupa: gostima, menadžmentu i zaposlenicima.

Za goste, hotelova misija treba zadovoljiti osnovne potrebe kao što su čistoća, udobnost, profesionalnost osoblja, dobro održavani objekti, te sigurnost. Ovo stvara temelj za odlično iskustvo svakog gosta, čineći boravak nezaboravnim.

S druge strane, menadžment hotela treba vidjeti misiju kao odraz svoje filozofije i pristupa poslovanju. Različiti stilovi upravljanja zahtijevaju prilagođene misije koje vode menadžere u ostvarivanju osnovnih vrijednosti hotela. Misija u ovom kontekstu postaje ključna u diferenciranju hotela na tržištu.

Zaposlenici su ključni u provođenju misije. Oni bi trebali koristiti misiju kao vodič u svom radu, težiti da nadmašuju očekivanja gostiju i menadžmenta. Misija može biti osnova za definiranje opisa posla i standarda uspješnosti, te služiti kao uvod za upoznavanje novih zaposlenika s hotelom. Kroz misiju, zaposlenici razumiju kako njihov svakodnevni rad doprinosi većoj slici.

Primjer misije može glasiti: "Naša misija je pružiti izuzetne uslove smještaja i usluge našim gostima, bilo da se radi o poslovnim putovanjima ili opuštajućem odmoru. Posvećeni smo visokim standardima kvalitete u sobama i restoranu. Naša predanost kvaliteti usluge ne može se ostvariti bez angažiranog, educiranog i motiviranog osoblja. Svjesni smo da je zadovoljstvo gostiju i povrat ulaganja vlasnicima ključno za naš uspjeh."

Uvođenje jasne i smislene misije u svakodnevni rad hotela ne samo da motivira zaposlenike, već stvara i izvanredno iskustvo za goste, što je krajnji cilj svakog ugostiteljskog objekta.

Amer Ćorić

DUBOS Consulting Sarajevo 

Primjedbe

Popularni postovi