Hotel na društvenim mrežama. Da ili ne?

Hotel na društvenim mrežama. Da ili ne?


Većina tekstova na specijaliziranim stranicama i blogovima o hotelskoj industriji govori o društvenim mrežama kao o budućnosti oglašavanja i generalno marketinga u hotelijerstvu i turizmu. Apsolutno ne postoji dilema treba li jedan hotel ili restoran biti prisutan na društvenim mrežama! Naravno da, da! Ali postoji i činjenica da se ljudi više vezuju za male ili luksuzne hotele, nego za hotele iz velikih franšiznih lanaca sa kojima teško uspostavljaju neku emocionalnu vezu.

Godine iskustva provedenog u hotelijerstvu i marketingu daju nam za pravo da možemo reći šta je dopušteno , a šta ne na društvenim mrežama.

Vaše prisustvo na društvenim mrežama znači da imate nešto zanimljivo reći, i to redovno. Također je vrlo bitno definisati strategiju i ne biti prisutan samo “radi reda” ili zato što je i konkurencija prisutna, jer vam se to vrlo brzo može obiti o glavu ukoliko konkurencija dobro odrađuje posao, a vi ste i dalje tu “radi reda”. Status tipa “imamo lijepe sobe” je nešto što niko ne želi da vidi, te vrlo brzo postajete dosadni i teško ćete zadržati lajkove i pratioce dugoročno. Pisati samo o hotelu ili pisati samo o okruženju je pogrešno! O čemu onda pisati? Probajte sa nekoliko različitih tema i testirajte na šta vaša publika najbolje reaguje.

Morate znati da je marketing “od usta do usta” najefikasniji, a da su društvene mreže dodatni accelerator te vrste marketinga. Isto tako morate znati da ljudi dijele isključivo pozitivna ili negativna iskustva iz nekog hotela ili restorana.

Ukoliko mislite da vam je dovoljno nekoliko minuta sedmično da održavate vašu stranicu, nakon što osmislite plan objavljivanja, odaberete fotografije, odgovorite na komentare, napišete koju anegdotu ili izvještaj sa nekog događaja, vrlo brzo ćete shvatiti da za takav posao treba ipak “više minuta” sedmično.

Rezime


Društvene mreže neće zamijeniti dosadašnje načine oglašavanja u potpunosti, kao što internet nije zamijenio TV i printane medije u potpunosti. Nakon nekoliko mjeseci možete “na vlastitoj koži” osjetiti šta je isplativo i efikasno, a šta ne i na osnovu tih inputa reprogramirati vaš budžet za marketing.


Amer Ćorić

DUBOS Consulting Sarajevo 

Primjedbe

Popularni postovi